Saglık Akrostiş Şiirler


SAGLIK AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

SAGLIK AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

      Saglık  akrostiş şiir şiirler   Saglık İle ilgili akrostiş şiir şiirler   Saglık   adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler   Saglık   akrostiş şiir denemeleri    Saglık  akrostiş şiir örnekleri       
   ---



   ---
      SAGLIK    
  Soğuk soğuk su içmezsen 
   Aldıklarına dikkat edersen  
   Gücünü boşa harcamazsan 
   Leziz yiyeceklere tadımlık bakarsan  
   Ilık süt içersen her akşam 
   Kalırsın böylece daima sağlıklı        
   ---



   ---

 SAGLIK AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

      Saglık  akrostiş şiir şiirler   Saglık İle ilgili akrostiş şiir şiirler   Saglık   adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler   Saglık   akrostiş şiir denemeleri    Saglık  akrostiş şiir örnekleri   


    SAGLIK    
   Soluk alamıyorum tıkanıyorum  
   Akciğerlerim iflasın eşiğinde   
   Gücüm kuvvetim kalmadı  
   Lal oldu dillerim konuşamıyorum 
   Işıkta bile  göremiyorum artık  
   Kendime sağlığıma hiç bakmadığımdan    
   ---
 

  ---
 

SAGLIK AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

      Saglık  akrostiş şiir şiirler   Saglık İle ilgili akrostiş şiir şiirler   Saglık   adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler   Saglık   akrostiş şiir denemeleri    Saglık  akrostiş şiir örnekleri     
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

RASTGELE SAYFALAR