Abdullah Akrostiş Şiirler



ABDULLAH AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER


ABDULLAH AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

      Abdullah akrostiş şiir şiirler   Abdullah  İle ilgili akrostiş şiir şiirler   Abdullah   adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler   Abdullah   akrostiş şiir denemeleri    Abdullah  akrostiş şiir örnekleri    
   ---



   ---
ABDULLAH       

 Aldığım nefesler
Bağrımı yakar oldu
Deli mi oldum bilmem
Uğurladığım yerde dolaşıyorum
Laf çıkmıyor ağzımdan
Lafa söze karışmıyorum
ABDULLAH geliyor
Haberini özlen ile bekliyorum.        
   ---



   ---

ABDULLAH AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

      Abdullah akrostiş şiir şiirler   Abdullah  İle ilgili akrostiş şiir şiirler   Abdullah   adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler   Abdullah   akrostiş şiir denemeleri    Abdullah  akrostiş şiir örnekleri    


 ABDULLAH      
 ABDULLAH' tır adım benim  
 Budaktan gözümü sakınmam 
 Dimdik dururum korkmadan 
 Umudumu hiç kaybetmeden  
 Laftan sözden korkmam  
 Lafı tam yerine söylerim  
 Almam mazlumun ahını 
 Haksızlığa hiç dayanamam      

   ABDULLAH         
 At kollarını boynuma
 Böylece gezelim dolaşalım
 Dünyayı önümüze serelim
 Ufukta gün batana dek
 Loş ışıklar da geri dönelim
 Lambalar da ışıklar olmasa da
 Ateş gibi parıldayan gözlerinle
 Hiç korkmadan döneriz  

 ABDULLAH     
 Aldığın tüm nimetler
 Bal olsun yarasın sana
Doğruluktan yana ol her zaman
Ufukların açık olsun daima
Lanetliler uzak olsun
Loş yerler ışıkla dolsun
Aydınlık geleceğe doğru
Haydi yürü durmadan       
   ---
 

  ---
 

ABDULLAH AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

      Abdullah akrostiş şiir şiirler   Abdullah  İle ilgili akrostiş şiir şiirler   Abdullah   adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler   Abdullah   akrostiş şiir denemeleri    Abdullah  akrostiş şiir örnekleri    
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

RASTGELE SAYFALAR